Luca glutén-, laktóz-, és cukormentes konyhája

Derült égből allergia

Derült égből allergia

Mikrós gőzgombóc

2017. június 27. - Derült égből allergia

Szafi oldalán találtam ezt a pár perces finomságot, amit azóta többször is elkészítettem, különféle töltelékkel!

Hozzávalók híján és vasárnap este lévén picit változtattam rajta, de így is nagyon finom lett! :)

Recept innen: http://www.ehezesmentes-karcsusag-szafival-blog.hu/2016/09/mikros-gozgomboc-szafi-fitt.html

Hozzávalók:

  • 3 evőkanál Mester család süteményliszt
  • 2 db M-es tojás
  • 100 g laktózmentes túró
  • 2 evőkanál eritrit
  • 1 kávéskanál vanília aroma

Töltelék

  • diabetikus lekvár

Szóráshoz:

  • darált dió/mák
  • por alapú édesítő

Elkészítés:

A masszát összekeverjük, 2/3-át egy müzlis tálka aljába kanalazzuk, majd  2-3 evőkanál lekvárt (én első alkalommal házi, cukormentes fügelekvárral töltöttem) vagy pudingot halmozunk rá és a tetejét a maradék masszával fedjük be. 6-8 perc alatt elkészül a mikróban. 

Ez után kifordítjuk egy tálra, a tetejét por alapú édesítővel összeszitált darált dióval vagy mákkal szórjuk meg, akár vaníliasodóval is leönthetjük! Jó étvágyat!

gozgomboc.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://derultegbolallergia.blog.hu/api/trackback/id/tr8712624695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása