Luca glutén-, laktóz-, és cukormentes konyhája

Derült égből allergia

Derült égből allergia

Óra pizza

2017. június 26. - Derült égből allergia
  • 250 g Mester család gluténmentes pizzapor
  • 1 dl laktózmentes tej
  • fél csomag élesztő
  • Univer pizzakrém
  • Liga margarin
  • víz
  • szalámi
  • 15 dkg laktózmentes trappista sajt

Díszítéshez:

  • 10 dkg laktózmentes trappista sajt
  • egy olajbogyó
  • egész feketebors

Felhasználási javaslat: 1dl.tejben vagy vízben felfuttatunk fél csomag friss élesztőt, 1 mokkáskanál cukorral. 25 dkg pizzatészta port, 2,5dkg margarint, 1,5dl langyos vizet simára keverünk, margarinnal kikent formába öntjük, és rátesszük a feltéteket. Kb. 30 percig kelesztjük és előmelegített sütőben 200 fokon kb. 30-35 perc alatt készre sütjük.

Innen: http://www.lisztérzékeny.hu/mester-csalad-glutenmentes-pizzapor-(kicsi)

A hátoldalán található leírás szerint készítettem a pizza tésztát annyi eltéréssel, hogy:

1 dl laktózmentes tejen cukor nélkül futtattam fel az élesztőt, és Liga laktózmentes margarint használtam. A tésztát megkentem a pizzakrémmel, kb. 20 percig sütöttem. Kihúztam a sütőből, ráreszeltem a sajtot, további 10 perce visszatoltam. Eközben a szalámi szeletekre laktózmentes sajtból kivagdostam a számokat, majd a megsült pizzára tettem még forrón. A hőtől picit ráolvadnak a számok. Az óra mutatója egész feketeborsból és egy olajbogyóból készült. Amikor az idő múlása már nem érdekel bennünket, a borsokat szépen leszedegetjük. Jó étvágyat!

A bejegyzés trackback címe:

https://derultegbolallergia.blog.hu/api/trackback/id/tr2112620469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása